Knowing just as soon as you will disappear



Ja, idag var jag och Felle på bio, det var såklart den omtalade Avatar vi såg. Och den var riktigt grym med alla effekter, färger, animation och allt, riktigt fantastiskt faktiskt, så jag förstår att den konstade x antal miljoner. Så ni som forfarande inte sett den; SE DEN! Sen ska jag på bio snart igen, då jag ska tvinga Kim att se "Snabba Cash" som verkar så himla bra! Skulle gärna vilja läsa boken, men vi får väl se om jag orkar det. Så vi får väl se!

Imorgon ska jag ägna tiden åt att fota, plugga och göra allmänt lite. Jag har lite saker jag gärna skulle vilja fota, så vi får väl se hur bra det går och om jag får någon vidare inspiration. Men det ska nog gå bra! Och apropå fota, så har jag bestämt mig att det blir media till gymnasiet nu. Var och kollade på en skola i Borås, Viskastrand som jag verkligen känner att jag vill gå! Det är min grej och jag vill ju verkligen bli fotograf. Så det blir nog grymt hoppas jag. Känns bättre med något praktiskt också!

Så nu ska jag nog ta och nana lite, eller ta och kolla ett avsnitt av One Tree Hill. Det är ju så bra!
Ha det så bra, så lovar jag er, fina läsare att skriva imorgon.
Puss!

PhotoByTherese

Vad roligt att du har bestämt vad du vill göra på gymnasiet!

2010-01-23 | 09:53:30
http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer