THA PARTY


De snygga födelsedagstjejerna Linnéa och Amanda!







Mitt hår ser verkligen orange ut, hehe... Får klaga på den lite längre slutartiden.

Ja, det var lite bilder ifrån igår. Tänkte inte tråka ut er som inte ens känner mig privat eller så, för hur kul är detta för er när det inte ens var min fest, haha. Men ja, jag hade kul i alla fall! Och för den lille stackare som kollat igenom bilderna och inte förstått vad vi är för lantisar och inte förstått varför vi var klädda som vi var, så var det för att det var pimp & hoe tema. Ja, så förstår ni lite bättre :)

Tack för kvällen Linnéa och Amanda!
Och sen var det, konstigt nog, väldigt många (som jag knappt kände) som berömde mig för min blogg och mina foton. Riktigt kul att höra då det gör mig så glad! Så tack för det. Det värmde!

nea!

tack själv snuttis :D <3

2010-02-08 | 18:53:45
http://solvalinneakristina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer