J&J IS THE SHIT



NIKON D90 + SIGMA DC 18-200 f/3.5-6.3 + RAW

Fredag, och jag kan inte vara mer glad! Eller jo, klart man kan, men jag njuter nu. Det gick mycket lättare med allt idag, fast jag försov mig dock..Kom till skolan inne i halva andra lektionen. Konstigt nog ringde varken mitt eller min lillebrors alarm idag, så vi båda fick ta en senare buss. Haha, har aldrig hänt innan, men någon gång måste ju bli den första.

Snart kommer min bästa vän, Julia. Hon ska sova här, äta god mat, ha kul och sånt. Mest för att mina föräldrar är bortbjudna idag, så det är ingen hemma, göttans alltså! Så får väl ta och fixa någon grym film också. Hoppas att jag hittar min favoritfilm The Butterfly Effect, eller det är en av de allla grymma filmer jag vet. Men jag får väl gå och leta nu, för den har varit borta jättelänge. Snyyyyft!

Ni får ha en great fredagskväll, puss på er!

Julia

svar: ja sommaren får gärna komma snart :D

2010-02-26 | 18:33:04
http://hometome.blogg.se/
Matilda [myphoto.blogg.se]

Wow, den i färg var verkligen otroligt vacker med sjukt fint ljus!



Sv: Ja, det är ju så! Och att mixtra med foton direkt i kameran är väldigt roligt!!

Det har du rätt i! Bilden på tjejen och hästen har varit med i FS Magasin :) Porträttet var den 4:e bilden jag fått med där :D TACK så mycket!! :D

2010-02-28 | 18:40:12
http://myphoto.blogg.se/
johannas fotoblogg

fint!

2010-02-28 | 19:42:30
http://mixband.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer