SNABBA CASH




Idag var det bio med min fina vän Kim som gällde! Var sjukt längesen jag träffade honom och ännu mer längesen jag gjorde något med honom, så vi kände att det var dags nu! Vi åt först på Jensens, som är så sjukt gott, och så snäll som han är så bjöd han. På dessert också. Haha, vi var så barnsliga så vi tog "glassbufé" och fick fixa egen mjukglass och allt. Har alltid velat göra det, haha! Och det var suuupergott. Sedan satt  vi en timme på bion i brist på att hitta på något annat, men vi pratade om fälgar och navkapslar den mesta delen av tiden, för jag är ju rätt pantad när det gäller bilar, hehe..

Bion var faktiskt bra, fast den hade ett lite konstigt slut ändå tycker jag, men man får väl hoppas på att uppföljarna, om det nu skulle bli några (?) blir lika bra. Kul för den som läser boken då det inte finns någon uppföljare! Och huvudpersonen är ju så himla snygg, det måste ni hålla med om!?

Hoppas ni hade en great lördag!

josefine

var den bra ?

2010-02-14 | 14:32:36
http://jusseforsberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer