EVEN IF YOU ARE A MILLION MILES AWAY



Foton sedan jullovet då vädret var en aaaning bättre än detta. Underbart!

Har precis kommit hem ifrån träningen och är rätt utmattad som vanligt. Men det är skönt att komma hem, ta sig en god kvällsmat och känna sig nyttig. Ja, jag har ju som sagt börjat mitt nyttiga liv nu med mindre godis och massor utav frukt istället.. Fast jag kanske äter för mycket frukt då det omvandlas till glukos, eller ja socker då... Känns bara som att jag går upp massor i vikt. Haha, eller jag kanske inte ens vet vad jag snackar om nu.. Kanske sitter och skriver massa strunt. Aja, så jag har uppfattat alltihopa i alla fall.

Nu ska jag upp och fortsätta på min oemotståndliga bok och sedan lägga mig tidigt för att vila upp mig för 160 minuter np imorgon... Wish me luck.

josefine

Din blogg är jättefin. :)

Jag följer dig via bloglovin,sen rättsålångt tbx.Skulle du kunna följa min blogg också ?



Kram !

2010-02-11 | 15:24:05
http://jusseforsberg.blogg.se/
josefine

svar.Okej.Men jag läser ändå din blogg ! :)

2010-02-11 | 16:35:11
http://jusseforsberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer