DET SENASTE DYGNET HAR JAG...




... åkt in till Borås med Nathalie för att köpa godis
... köpt godis för 79.50 kr och hade bara 80 kr
... suttit och väntat på bussen i en timme på Resecentrum, ätit godis och spelat mobilspel
... druckit te i stora lass
... kollat på filmer
... skrattat åt en förvirrad man med tre fulla HEMMAKVÄLL påsar
... varit helt inne i ett kasst tvprogram och varit mycket smartare än dem
... lyssnat på hög musik
... tagit fettisdagen bokstavligen
... blivit impad på Nathalies grymma minne
... flummat
...och självklart haft sjukt kul!

Tack för detta dygnet min sötnos! Och bara så ni vet.. Jag är väääldigt snäll som lägger ut första bilden där jag är imsmord i idomin och ser ut som jag gör. Hoppas ni inte blev skrämda eller liknande! :) Och det är alltså en projektor i bakgruden för er som inte förstår vad det är, haha!

nathalie nordstrand

Åhh hade verkligen helt sjukt skoj :)

taack för dom här dagarna jejje, vi får träffas snart igen sööötis! <3

2010-02-17 | 15:23:35

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer