ATT GRÅTA ÖVER EN VANTE


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Första advent hos morfar ♥

Jag har totalt tappat greppet idag. Egentligen inte orkat något, men vad gör man inte för skolan? Har haft en tråkig föreläsning som var helt knäpp också. Jag hade dock finfina vänner runt mig, så det gick bra! Men sen på vägen hem, när jag hade gått ur bussen så märker jag att jag bara har en vante. EN. Jag har haft bra koll på dem i två år (måste vara rekord), varför just nu när det är som kallast? Så jag hinner inte heller tillbaka innan bussen åker. Så där står jag med en vante och tårarna bara börjar rinna. Antagligen var det för att jag alltid, alltid måste ha koll på allt. Jag kan inte sova om jag inte vet att min mobil, mina smycken och min kamera är i närheten. Jag är verkligen ett kontrollfreak, även om jag inte alltid kan hålla koll på mina saker (plånboken, Jennifer....). Så ja, jag går hemåt, med en vante och storgråter. Haha som ett litet barn. Men jag tror det var andra saker också, som kom ut då. Saknaden av Dennis, mycket i skolan, stressigt. Jo, jag tror det var så. Men mamma lovade att allt skulle lösa sig och hon skulle köpa nya vantar till mig, tack mammis!

Haha ni får inte tro jag är världens känsligaste eller töntigaste, men just sådana saker... Haha, men jag lovar, jag har aldrig börjat gråta innan när jag tappat bort något, så det var väl just nu i denna perioden bara. Efter att ha pluggat spanska i två timmar ska jag nu mysa ner mig med en film en stund.
Puss på er finisar!

mathilda

hahaha söööööt jennifer!!!

2010-12-03 | 20:02:53
Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Haha, ja då är vi två :) Jag har nog lite en förkärlek till bilder som i andras ögon är överbearbetade men som i mina ögon bara förhöjer det vackra, som när man ser någonting som i ens egna ögon framstår vackrare än vad det är och då vill man ju återskapa det i bilden :)


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer