YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND




NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Tre halvgamla bilder på Becka från i februari


Ja nu har jag då kommit hem ifrån några underbara dagar nere i Skåne. Jag älskar landskapet, jag älskar att åka tåg och jag älskar min pojkvän, så hur bra är inte det då? Jag trivs med att åka dit ner, så jag klagar inte på att ha ett distansförhållande faktiskt. Vissa anser väl det ganska jobbigt, men mer än att jag redan saknar honom, så finns det inte så mycket nackdelar.

Vi har ju då sovit i tält eftersom han skulle på innebandyturnering, och jag som hatar det trodde det skulle bli katastrof. - Antingen panik på morgonen över att man är överhettad, eller över att man är dyngblöt. Men inget av det faktiskt, vilket var himla skönt då det verkligen hade forsat ner vatten under kvällen och natten.

Sen har vi väl mest kollat på filmer, ätit oss tjocka med godis, glass, chips och massa annat. Men skolan har inte börjat än, så jag känner inget dåligt samvete. När de gamla vanliga rutinerna upptar, ja då ska jag inte äta något mer, vilket lär bli på fredag... Känns skönt att ha en till ledig dag i varje fall.. Ja fast imorgon ska jag fota Sabiha, så det blev ju ingen ledig dag där inte. Vi skulle varit ute och så, även om jag är lite out of ideas, men nu ska det bli regn all day long, så vi får ta det inomhus istället. Men det ska nog lösa sig. Får väl experimentera lite!

Men tack för dagarna hjärtat mitt, det har varit grymt! Puss på dig.

Frida

Sånna bilder är alltid speciella!

2010-08-19 | 11:26:36
http://fridalautin.blogg.se/
Frida

Sv: Ja absolut! Snart börjar skolan också, måste verkligen vänja mig att sova tidigare. Men det blir väl bättre sen när man har kommit in i rutinerna. ;) Men det brukar ALLTID vara så himla struligt med schema och sådant i början.

2010-08-19 | 12:58:10
http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer