SALEM AL FAKIR







NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3 eller 50 mm f/1.8

Salem Al Fakir var underbart fucking bra! (om man får säga så..) Introt som var innan han kom in var riktigt fräckt. Jag tycker väl om hans låtar, men var mest intresserad utav fotograferingen faktiskt, men när han väl kom igång var det roligare att lyssna på låtarna. "4 o' clock" var riktigt grym live! Men så har vi då min otroligt impatient (vad heter det på svenska, hahah!?) ja just det... otåliga vän Julia som inte har tålamod för fem öre när det gäller något hon inte är intresserad av, så hon ville gå redan efter andra låten. Jag höll kvar henne i kanske 4/5 låtar, men jag njöt under den lilla studen. Jag tycker också att jag lyckades rätt bra med bilderna, med tanke på att allas kameror var uppe hela tiden, flera händer var uppe i luften och det var väldigt trångt, men det blev bra ändå! Att fota spontant tycker jag nästan är det roligaste. Man vet aldrig resultatet, men ändå får man till slut till ett riktigt bra resultat och det ser inte så uppgjort ut. Grym kväll till slut även om den började fruktansvärt dåligt. Nu har jag och Julia även planer lördagen den 29 juni 2013, high five!

Jenny Jonsson

Han är så jävla cool! Egentligen inte min musiksmak, men för mig är det här lite feelgoodmusik när öronen är för trötta för hårdrock ;)

2010-08-08 | 18:36:58
http://filmmusikfoto.blogg.se/
sandra

riktigt härliga bilder!

2010-08-09 | 06:26:45
http://wearenowhere.blogg.se/
SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

grymt härliga bilder! ser riktigt proffsiga ut..

2010-08-15 | 00:35:23
http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer