RIVER FLOWS IN YOU



I måndags.
NIKON D90 + 50 mm f/1.8


Ja, redan torsdag då... Helt sjukt vad fort tiden går! Men det är väl skönt det också, då är sommaren snart här och det är ju positivt! Har haft en stor bunt läxor de senaste dagarna, och än är jag inte klar. Så därför ska jag ta itu med den nu. Hade även nationella prov i matte, C-delen idag. Jag trodde att 100 minuter skulle vara aningen för mycket, men det var snarare för lite tid, så jag hann varken kolla igenom mina svar eller gå tillbaka till de jag var osäker på. Men jaja, mattesnille har jag aldrig varit, så det gör väl inget hur det än går :)


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer