IPHONE


My new darling! Fantastisk telefon det där.. Men eftersom jag bara har 3G, så fungerar inte videoinspelning och det är sämre kamera, men jag har ju alltid med mig min andra älskling, så jag bryr mig inte så mycket om det. Men det som jag älskar mest är ju självklart alla Apps (Facebook!!) och Spotify! 

Ja, godmorgon kanske är fel, men det känns fortfarande som om jag gick upp för en kvart sen för jag är väldigt seg idag. Men antagligen beror det på min förkyldning som bara blir värre. Vaknade upp med en hals som gjorde så ont och jag kunde knappt prata. Men det blev bättre efter te och glass. Så snart ska jag iväg och träna. Känner att jag måste det eftersom jag inte varit med och tränat tumbling på tre veckor, och det är tävling snart, så jag måste verkligen komma ikapp! Men det ska nog gå bra. Sen blir det träning imorgon igen, fast i Alingsås där vi ska vara hela förmiddagen. De har visst grop och allt möjligt, så jag hoppas på en awesome dag!

Nu ska jag fixa mig lite pannkakor. 
Ni få ha en underbar dag!
Love
 

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: Tack så mycket du! :-D

Jo lite, jag skulle gärna vilja ha ett fish eye-objektiv :-( men det kostar väl några tusen typ.... sen finns det väl filter också, men det blir ju inte samma sak (:



Din nya header blev skitsnygg! Och designen också, du har ju flyttat över sidpanelen till vänster :-)

Dock borde du flytta in tid och datum från kanten. De ligger ju precis vid :-)

2010-04-08 | 15:03:25
http://dwahlgren.blogg.se/
Felizia

Vad avundsjuk man blev nu då... Har varit bra sugen på en iPhone länge nu, men prioriterade nytt kamerahus före :) Grymt snygg blogg du har, stilrent!

2010-04-08 | 17:38:34
http://felizia.se/
Cajsa

Varsågod.. :) sådan vill jag med ha. ;)

2010-04-08 | 18:50:24
http://hallgreen.blogg.se/
Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: Ja, men jag gillar det enkelt! :-)

Hehe nääe.. kanske syntes mer i denna design (:

Jag har lagt in några vita punkter tror jag. Det är enkelt, du vet <font color="#ffffff"> och allt det dära ;D lycka till! :-)

2010-04-09 | 01:07:26
http://dwahlgren.blogg.se/
Thasina

Jätte fin blogg du har :) följa varann på bloglovin ? :)

2010-04-09 | 01:49:53
http://thassiilina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer