GRÖNT, GRÖNT, ÄNNU MER GRÖNT



NIKON D90 + 50 mm f/1.8 + Close-up + 4
Ännu mer gräs, grönt och halvtråkiga motiv, men jag tycker ändå om det, så ni får stå ut med gröna gräbilder ett tag till, hehe.

Vaknade upp utav röklukt i mitt hår, min rinnande näsa och huvud/nack-ont. Hur lyckas man? Jo, jag var på Almenäs igår kväll med massor utav folk jag inte kände. Men man fick lite nya kontakter, och umgicks med de gamla vännerna samtidigt, så det var himla kul! Men inte lika roligt sedan när alla fick nys om att polisen skulle komma och alla försvann därifrån blixtfort efter ett litet "slagsmål". Så när vi skulle tillbaka sen, så var det väldigt dött, vilket resulterade till ingen eld och knappt några människor. Då åkte jag hem och sov, och det var otroligt skönt!

Så idag ska jag till fina Felicia som fyllde år i onsdags, grattis i efterskott gumman! Det blir väl vi tjejer, Linnéa, Jennifer, Felicia och jag. Ser fram emot en mysig kväll! ♥

Ni får ha det toppen!
Love

Frida [fotografering]

Fina färger! Längtar tills vädret blir bättre här, så blommorna och gräset kan komma. :)

2010-04-17 | 13:03:47
http://fridalautin.blogg.se/
Frida [fotografering]

Svar: Så lite så! =)



Ja det hoppas jag verkligen att dom gör. :)

2010-04-17 | 13:34:21
http://fridalautin.blogg.se/
Jenny Eriksson

Härliga bilder!

Sasha

Så otroligt fina bilder du tar! :)

2010-04-18 | 13:17:51
http://[email protected]

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer