100410




Hello darlings!
Nu ska jag snart åka till Felicia ute på landet. Eller ja, Sexdrega då.. Fast hon bor ju lite utanför, så det blir väl nära till landet i alla fall. Eller... Vi alla bor på landet här ute, haha. Men vi ska i alla fall ta oss en ridtur med pollarna. Om det inte börjar regna då vill säga, men det får vi inte hoppas! Så jag ser fram emot en trevlig dag, så kanske jag skriver när jag kommer hem om ni har tur.

Love!

Frida [fotografering]

Vilka fina bilder! I like.

2010-04-10 | 13:02:00
http://fridalautin.blogg.se/
Jenny Eriksson

Gillar den första bilden :)


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer