The spotlight is on

 

Hallå alla glada. Eller nej vad vet jag? Alla som läser kanske inte är glada? Dumma Jennifer..
Ja, jag är konstigt nog på bra humör trots alla läxor, magont och trötthet. Så vad det är som gör mig så glad vet jag inte. Har i alla fall spenderat dagen till att packa och plugga en massor. Känns som att jag måste packa en himla massor och att jag inte ens kommit halvvägs. Men jag ska ju bara vara borta två dagar egentligen (tre med fredagen) så jag vet inte riktigt vad jag ska packa mer än bröllopsklänningen (den jag hade på skolavslutningen) och lite kläder till söndagen. Men vi får väl se när jag kommer till Finland och kommer på saker jag har glömt. Kanske kan det vara tandborsten som inte funnit sin plats i väskan? Haha, nej vad jag är konstigt ibland. Förlåt om jag skrämmer er!

Bjussar på en bild tagen idag (har fastnat för det där med manuell fokus alltså..) och sen får ni ta och ha en fin kväll! Vet inte vad det är som händer. Känns som att jag hade en svacka (heter det så?) i någon månad, men är tillbaka nu, för det kommer in mer och mer kommentarer, vilket känns jättekul. Fortsätt gärna så. Aja, puss!
emelie

svar; okej, då lägger jag till dig med. :)

tack föresten. ♥

2009-09-17 | 19:49:25
http://emeliehannebo.blogg.se/
Sofia Stridsberg

Skriv en lista och bocka av, gör alltid det när jag byter mellan mamma och pappa för att få med mig allting. Lite jobbigt när man glömmer saker som man måste ha.



Kram. :)

2009-09-17 | 20:47:19
http://sofiastridsberg.blogg.se/
stina

Fina bilder :)

2009-09-21 | 15:01:45
http://tread.blogg.se/
Patrik

Skön bild :D

2009-09-24 | 00:24:58
http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer