Just nu är jag nog lyckligast i världen


Ja, ni ser ju både rubriken och bilden. Pappa skulle hämta den idag. Fick med en blixt, Nikon SpeedLight SB-600 och även ett 50 mm objektiv, och får dock inte kitobjektivet, 18-105 mm, men har läst mycket om detta och det sägs vara jättebra, så jag hoppas bara på det bästa! Kan inte zooma med det, men det ligger ju redan på 50 mm så... Nu hoppas jag bara på att allting fungerar så kommer jag få den vid åtta ikväll. Åh, jag blev helt kallsvettig och började gråta en massa. Har verkligen längtat ett bra tag, och just nu hände det bara. Ja, jag är nog lyckligast i världen just nu!

Ska som lovat lägga upp någon ny bild och sedan ska jag i väntan på kameran plugga lite fysik och annat. Hoppas ni haft en bra dag!

' caroline anette

sv: inga problem!

jag vill också ha eeeeeeeeeeeeen systemkamera :(

2009-09-22 | 17:54:53
http://carolineanette.blogg.se/
becka :)

åååh, så jävla glad för din skull!<3 haha seriöst.

2009-09-22 | 20:44:24
http://rebekastechlik.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer