Just my luck...


Bilderna från konfirmationen. Blev faktiskt inte nöjd, ni ser det inte, men på i alla fall den stora bilden, så har hon bara satt fokusering i mitten, vilket gjorde att vi på kanterna blev helt i oskärpa och suddiga. Väldigt tråkigt...

Dagen har varit sudär.. Med tanke på att vi hade biologi"förhör" och jag inte visste om det riktigt, så det gick superdåligt! Sen igår så på bussen till gymnastiken, det måste ha varit då, så tappade jag mitt UV-filter och mitt linslock. Jävla helvetes skit! Filtret som jag fick med kostade ungefär 600 kr! Åh vad jag är irriterad och så jävla klumpig... Jaja, jag får väl spara till nytt. Kanske ett close-up filter istället.

Annars har dagen varit bra faktiskt! Det är fredag och jag hade "foto session" med Julia innan. Riktigt grymma bilder blev det och visar dem i nästa inlägg. Tack för att du ville vara min provkanin, haha.

Nu blir det Idol och lite mys med familjen. Ska kolla/fota Rasmus match imorgon mot Svenljunga, vilket ska bli väldigt kul att få se. Och sen, om Dante lilla har fixat biobiljetter, så blir det till att kolla på "Flickan som lekte med elden också", vilket ska bli riktigt mysigt. Ha en mysig fredagskväll!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer