Why does love always feel like a battlefield?


Vet att det är mycket ego-bilder nu, men det får ni syå ut med, haha! Tagen med blixten, SB 600 som är great! För jag är inte så här brun egentligen och skillnaderna mellan orginalblixten och denna är gigantiska!


Bild tagen med mitt UV-filter jag fick med igår. har ju inte provat det i starkt ljus ute (vädret är ju som det är..) Men det funkade bra inne också! Bilden är även oredigerad.

Det har varit en dryg men kort dag i skolan. Slutade nämligen ett som alla andra onsdagar. Så skönt! Att det faktiskt är torsdag imorgon är riktigt förvirrande. Var det inte måndag igår? Helt sjukt vad allt går fort! Om en och en halv vecka har vi prao också. Fixade i tid denna gången på en fotostudio i Svenljunga, Velins Foto och det ska bli superkul att få vara med där en vecka faktiskt!

Nu ska jag ta och plugga lite smått, så kanske jag bloggar lite mer sen.

Gustav - fotoGurrafi.se

Svar: Tack! :)

2009-09-23 | 21:48:45
http://fotogurrafi.blogg.se/
Patrik

Svar: Tack själv =D

2009-09-24 | 12:19:55
http://patrikpetersson.blogspot.com
YATZYSYSTRAR [FOTO-MODE-VARDAG]

Så söt du är!

Allt bra?

kram,<3

2009-09-24 | 19:05:53
http://yatzysystrar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer