Surrounded by lights






NIKON D90 + 50mm f/1.8, slutartid på 10 sek och bländare på: f/11. Haha, lekte lite i bilen på väg hem ifrån gymnastiken igår.. Är precis ny med det här med slutartider med mera.

Hej, dålig uppdatering, men har inte haft tid riktigt. Sista dagen på praon, och jag kommer sakna det lite.. Petra är verkligen sååå snäll. Hon gav mig en klocka till och med. Sedan kom det in en farbror idag med en supergammal Nikon systemkamera. Petra gav mig i uppdrag att fota den. Bilder får ni imorgon. Sen fick jag även fota med den, vilket var himla svårt då sökaren var rakt upp. Det var dock ett himla bra teleobjektiv, 300 mm och det blev bra bilder när man väl fick in skärpan. Så de bilderna i fick jag även. Fixade även hennes blogg igår, den kan ni klicka på HÄR. Så tack Petra för den här veckan!

matilda

svar: troligen är det så, men jag vet inte hur man ändrar tilbaka :]

2009-10-10 | 17:21:16
http://matildaahs.webblogg.se/
ღ Sabine

coola bilder

2009-10-10 | 20:08:52
http://enibas.blogg.se/
adam

hej jennifer! jobbar själv som fotograf i stockholm och måste säga att dina bilder är riktigt fina! om du någon gång är intresserad, så skulle jag bli riktigt glad om du ville jobba med oss här i stockholm, både som modell och fotograf! fortsätt ta fina bilder! mvh: adam bergensson

2009-10-13 | 18:51:13

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer