Nothing else matters



NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Kort inlägg eftersom jag ska hinna lägga i lakan, hjälpa till med maten och plugga innan klockan blir åtta då VEM KAN SLÅ FILIP OCH FREDRIK börjar. Jihuuu! Det är så roligt. Haha! Har i alla fall tränat som vanligt idag. Skönt att röra på sig. Min sträckt halv blir bättre och bättre, yei! Och nu är det bara en vecka kvar, sen är det lov och på lördag bär det av till Stockholm med Julia! Haha två halvgalna tonårstjejer i Stockholm... Yeah! Aja, ni får ha det så bra. Puss

Ingrid Hedström

Fina bilder :)

2009-10-18 | 18:51:22
http://ingridhedstrom.blogg.se/
Jennifer Nilsson-Studerande fotograf

Hejsan :) För det första så var dessa två riktigt fina bilder! För det andra så ligger nu ditt bidrag till min fototävling med temat höstbilder ute på min blogg så det är bara att se till att locka röster nu :) Man har 1 vecka på sig innan tävlingen avslutas! Lycka till! :)

emelie

älskar bokehn på andra bilden! :D

2009-10-18 | 21:35:47
http://emeliehannebo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer