That's a keeper


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Jag blir så himla glad för alla kommentarer. Och igår hade jag 84 besökare. Tacktacktack! Kan tyckas vara lite för en som har kanske har 8400 besökare varje dag. Haha, men jag är jätteglad och det går ju uppåt hela tiden. Igår hade jag 46 prenumeranter, och nu 49. Jihuu! Tack igen!

Idag fick jag ju som sagt gå upp vid åtta för att kolla på Rasmus match. Sjukt spännande alltså! De mötte det nästbästa laget i serien och om jag inte minns fel så ligger Borås IBF, som bror min spelar i först då. Så klart det blev spännande och tufft. Men till slut blev det i alla fall 5-5. Sen hade jag inte tackat nej till att stanna kvar och kollat på laget över, de killarna i min ålder och lite uppåt som också skulle spela match efteråt. Hehe... Men vi skulle ju till farmor och farfar och så. Men det var mysigt det med! Sen skulle jag egentligen gått med Julia till hennes mormor och morfar och kollat på deras nya kamera. Om jag inte minns fel var det NIKON D3000 eller 5000. Det är himla kul när folk i närheten frågar om sånt. Det har ju hänt några gånger, och några vill även att jag ska fota lite. Ja, i alla fall deras katt och hund och sådana saker, haha. Men det är riktigt roligt faktiskt.

Nej men nu ska jag nog ta och sätta på en bra film, äta lite godis och ta det lugnt. Höll på att somna framför hemkunskapsboken innan. Illa!

Puss på er!

ღ Sabine

fin bild!

2009-10-18 | 16:48:55
http://enibas.blogg.se/
matilda

svar: tack jag försöker trycka på allt, men inget händer... :/



sjukt fin bild, kram!

2009-10-22 | 18:13:25
http://matildaahs.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer