Let's walk the bridge


NIKON D90 + 50 mm f/1.8 (Hehe, klantig som jag är kommer jag inte ihåg inställningarna..)

Igår när jag kom hem efter en trevlig kväll satte jag mig vid datorn, vilket resulterade två och en halv timmes msn chattande till klockan fyra på morgonen. Jag som skulle upp vid tio för att ha gymnastik hela dagen.. Aja, du vet ju att jag offrar allt för dig Dennis. Haha! Så jag höll verkligen på att somna på bussen hem ifrån träningen idag. Illa! - Men den piggade ändå upp mig för träningen var väl en aning flummigare (går det!!!?) än vanligt eftersom ingen var direkt seriös mer än den första kvarten. Aja, kul var det i alla fall! Nu ska jag kolla på The proposal med familjen. Och imorgon är jag inte längre fjorton, jippie!

Puss!

 

hanna

grattis i förskott!

2009-11-08 | 21:01:11
sabiha

Det är inget fel på att vara fjorton, Jennifer! :(

2009-11-08 | 21:26:12
http://sabihaochsofia.blogg.se/
disente

Sv. Jaha, okej, vad har du tränat? :) Inte mcyket alls, nu sitter jag bara i skolan! :)

2009-11-09 | 08:32:52
http://disente.blogg.se/
ellen, fotografera<3

sv: tack !

2009-11-09 | 16:03:34
http://mychoise.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer