A neverending dream




Då var det måndag igen och tillbaka till den vanliga vardagen. Lite tråkigt, för varje vecka känns nästan som den förra. Fast kanske ändå inte. Det är klart det händer något nytt varje dag, men det är ändå så mycket som är som vanligt. I lilla Svenljunga händer det inte så mycket, haha. Så det ska ändå bli skönt att få börja gymnasiet och komma upp till något större än lilla Mogaskolan. Kommer nog kännas mycket friare också. Men det är ju bara detta med linje och val hit och dit. Jag har sån otroligt stor ångest över det! Antingen Samhäll-samhäll/journalistik-författarskap (Bäckäng) eller Media/Foto-journalistik (Viskastrand), men det är ju så svårt. Min största dröm är ju att bli fotograf, men det får jag ju inte ut någonting på om jag går samhäll, men jag får ändå en bred utbildning, medan media inte är lika brett om jag skulle ångra mig, vilket jag inte tror men ändå.. Och om jag ska ha lika stor behörighet måste jag läsa kanske matte b och engelska b på individuella val, och får inte med mig min spanska. Usch, nu ska jag inte besvära er mer med mina tankar.

Ska förhoppningsvis sola med Linda snart om hon svarar. Känner mig något fruktansvärt blek! Det är ju inte bra direkt, men jag vill ändå inte vara osynlig i snön (hehee..)

matilda

sjukt fina bilder! Älskar ljuset och färgerna som blev. kram :)

2009-11-23 | 18:35:15
http://m
Reneé Karlsson.

Vill du vara supersötast? Och ge mig din stilmall :)<3 Jag vill jättegärna ha en lika dan design som dig,fast jag ändrar allt som du vill,skulle vara supersött:)

/Tack på förhand,dindesignhjerrtaa<:)

2009-11-24 | 16:34:15
http://bararenee.blogg.se/
mathea

Vääääldigt snygga bilder!

Ser verkligen ut som reklam foton!

Good job!

KRAMKRAM!

2009-11-30 | 17:25:09
http://ispravak.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer