Baby when the lights go out




Jaha, då var det söndag och jag sitter här som vanligt väldigt rastlös. Inget Photoshop och inga "arkiv"-bilder. Jag känner mig som en handikappad utan sin rullstol. På ett ungefär.. Aja, jag hoppas den blir fixad snart så ni får lite roligare bilder att titta på.

Ska väl snart hoppa in i duschen tror jag, bowlingmatch sen ju. Jag orkade verkligen inte gå på träningen idag eftersom det blev sent igår och jag har haft fullt upp denna veckan, kom ju inte i torsdags på grund av att jag behövde plugga heller så, men det ska nog bli väl.

Jag och Sabiha sitter och funderar lite på vilka vi ska bjuda, vilka vi har bjudit och lite annat. Längtar stort till 5e december. Anledningen till att vi ska ha festen är ju för att jag har fyllt år och den andra plutten ska fylla år, 18e december! Vi måste väl gå igenom lite andra saker också, men just nu är nog att bjuda alla viktigast. Om det är någon som vill komma är det bara att fråga :)

See ya!

Reneé Karlsson.

SV: Alltså jag skulle mer än gärna vilja ha en likadan design som dig, jag diggar att din meny är bred btw:)

2009-11-22 | 15:13:02
http://bararenee.blogg.se/
sabiha

Får jag komma ? :D

2009-11-22 | 18:50:42
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Anonym

Sv: Ja vi har haft det sååå bra! :) hihi. ja jag skulle vilja ha samma stil där på sidan och något typsnitt större om det går att ordna :) så allt blir samma stil! puss<3

2009-11-22 | 21:15:06

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer