En slags tjejkväll

Gårdagen var minst lika bra som idag! Eftersom jag och Mikaela hade simmat klädsim på idrott&hälsan före vi skulle ner till ICA så var våra väskor väldigt tunga, så det tog dubbelt så lång tid, och på grund av det var det väldigt nära att vi missade bussen. Sen var det ju vägen hem till Nathalie som var sjukt jobbig också, för då hade vi ju ännu mer att bära på, så det var en stor lättnad att få komma hem till Nathalie och lämna väskan för några timmar.  Vi började nästan grilla direkt när vi kom dit. Jag hade lagt på tändvätska, ganska mycket. Men sen häller Nathalie på ännu mer för att elden ska bli större, och då blev den ju nästan som en majbrasa. Haha, nemen det blev väldigt stor eld i alla fall. Och hon går hotell, resturang den tjejen. Haha, men hamburgarna var goda och vi hade en trevlig stund. Jag satt och läste högt i ungefär 20 minuter för Mikaela & Erika i min bok: "Syskonkärlek" som jag har fått låna av Fia. Åh, den är riktigt bra! Bara slukar boken och hoppas att kunna få läsa resten av Kataria von Bredow's böcker också snart. Så det är ett tips om ni är ute efter bra böcker!

Vi kollade på Talang, och de som jag ville gå vidare gick det. Jag tycker det är så tråkigt och uråldrigt med folk som sjunger hela tiden. Visst, det är också en talang, men det finns faktiskt ett program som heter Idol för det. Så det var bara bra att det var en liten pianist och en bra trollkarl som gick vidare. Men efter att vi hade kollat på det kollade vi på en film, ganska bra. Vi alla åkte hem vid fem över tolv. Det är alltid lika roligt att vara med er, tjejer!




Mums! Eller då var det gott, inte nu när man har proppat i sig lite grillad kycklingfilé, pommes och sallad. Nej, inte nu.




Höhöhöhö.
erika

det var väldigt roligt :D<3

2009-05-31 | 00:05:47
http://ecarlen.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer