140309

Jag känner hur jag bara vill sluta ögonen just nu. Är lite trött och ont i magen sen igår på idrotten. Det var väldigt roligt, men det var ganska jobbigt faktiskt. Dagen ska nog bara tillbringas vid datorn och pluggateknik. Vill inte men måste verkligen eftersom det är prov på onsdag. Usha! Vi skulle ju egentligen åkt till morfar & Kristina, men eftersom Rasmus nu har  gått och blivit jsuk är det ju ingen bra idé. Det var lite tråkigt eftersom vi inte sett dem på flera år käns det som! Och inte Jakob, Kristinas son heller. Det var ungefär ett år sedan jag såg honom. han har bara matcher och cuper hit och dit hela tiden. Lite tråkigt faktiskt. Jaja, om två veckor tror jag vi ska dit i stället. Får väl hitta på något annat idag. Fast nu ska jag ta och kolla på "She's The man". Verkligen längesen jag såg den, men den är ju så rolig. Haha, kan aldrig sluta skratta åt den. Jag och Dilan kollade ju på "The 40 year old virgin". Åh, gud vad den är rolig! Hahah, fyfasen!

Idag är det ju final i Melodifestivalen också. Jag lovade mig själv att aldrig mer kolla på det om Carolina af Ugglas vann, vilket jag hoppas att hon INTE gör! Visst, det är en låt man måste vänja sig vid, men jag vill ändå inte ha den som en schlagerlåt. Inte som Sveriges bidrag! Kommer ju komma sist. Åh, herregud! Vi får väl se vad som händer.

Skriver förmodligen lite sen.
Puss!
natta

gud vilken fin blogg:)

2009-03-14 | 16:17:28
http://almond.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer