Neger.. Hrrm, chokladbollar.

Jag hoppas inte det kommer mer snö nu! För idag är det perfekt vårväder och man vill bara ut och fota eller göra vad som helst! Men tyvärr så är man ju sjuk... Och Mikaela med, den jäveln! Jag vill fota med henne nuuu. Aja, kanske snart hoppas jag. Fast det är inte  så kul att fota ute nu ändå, för det har inte kommit knoppar ens, vilket gör att det inte finns så mycket att fota. Jag väntar väl kanske med det då. Jag tänkte stannat hemma idag, men när jag kom på att vi hade prov och SO och NO som jag inte ville missa (jag hatar just de två ämnena, men vi gör viktiga saker där nu, så kalla mig inte stud för det" ^^) Men ja, det är ju bara tur att vi inte har någonting i dag att plugga på. För det orkar jag inte! Ska nog gå och baka chokladbollar nu. Och ja, jag säger chokladollar istället för negerbollar. Det är Mikaelastyle verkligen! Så när vi är på Bakgården: " Kan jag få en neger... Hrrm, chokladboll" Haha, hon kan verkligen inte säga chokladboll, och då får jag säga till henne. Det är lite roligt, men pinsamt. 

Ja, nu ska jag nog fixa dedär neger...Hrrm, chokladbollarna. jag brukar inte gilla det, men nu är jag riktigt sugen faktiskt!
Puss! 

andrea

nä men gud vad jag blev sugen på negerbollar nu! ;]

2009-03-22 | 16:21:28
http://andreabredberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer