En härlig dag på stan!

Hej!

Har precis varit i stan och shoppat lite smått med Fia och Linda. Det var mycket trevligt! Jag köpte bara en ljusrosa topp på Gina, puder och mousse till mitt hår. Lockarna börjar ju gå ur, men för att det inte ska se helt miffat ut så måste jag köpa ett mousse som fixar lockigt hår bra. Vilket jag hoppas på att jag gjorde nu! Jag vill att lockarna ska gå ut nu, men vi får väl se hur det går med det.

Nu när jag gick in på Ginas hemsida såg jag en UNDERBAR tröja! Varför såg jag inte den i stan? Ååååh, jag vill ha den nu. Synd att jag måste spara pengar till skor och till kameran. Men det vill jag ju också ha så. Men kanske kan köpa den ändå. Åh, den vill jag ha! Lägger ut en bild sen (:

Gårdagen var väldigt trevlig. Vi var hos honom efter att Sofie ville köpa upp hela ICA. För hon var med Dilan först, för hon skulle vara med hans bror på kvällen. Men ändå fick inte hon någonting av det vi köpte. Hon kom väl in och snodde en bil eller två. ;) Vi kollade på "Quarantine". Den var bra! Sen skulle vi kollat på "Bolt", men texten var konstig och sen satte vi på "Seven pounds". Jag har sett den innan, men den är riktigt bra den med! Förstår mig inte på den riktigt bara. Asså vad meningen med filmen är. Men det är nog bara jag. Jag åkte hem vid halv ett då mamma fick hämta mig. Jag ville ta bussen tio i ett, men det ville inte mamma och så var det en stor diskusion om det. Men till slut fick hon hämta mig och ja, det var ändå gött för jag var riktigt trött! Men det var en kul kväll.

Ska nog hem till Sofia med Linda sen. Jag orkar inte vara hemma. Tänkte fråga Dilan vad han skulle göra, men det vettifasen om jag gör. Jag orkar inte åka till Svenljunga nu. Fast jag vill. Nej, han gör säkert annat i alla fall. Jaja, strunt samma. Sofia och Linda skulle egentligen gått på fest, men det blev nog inte så ändå. Så jag är med dem, vilket ändå lär bli en kul kväll! 

Nej, nu ska jag lägga ut bilderna och sedan kolla på "Jönssonligan och Cornflakescupen" här med datorn i mitt knä i min goa säng. Hahah, mobba mig inte, men den är mysig! 

Pöss! 


ME LIKE!


Det var den jag köpte. Men den är lite "sladdrigare" på mig. Fatta vad snygg den borde bli ned ett par slitna, ljusa shorts i sommar. Synd att jag inte har några jeans att klippa av. Men jag hittade ett par vråltjusiga shorts på MQ för 349 kr. Får kolla om jag kan köpa dem nästa månad. I löv them! Sen såg jag en otroligt snygg jeansjacka, LEVI'S också. Kostade säkert shortan, men ändå. Plus att det var någonting konstigt på sidan, några snören av något slag. Det var synd! Ska se om jag kan hitta shortsen på MQ's hemsida nu med. Svar; nej, jag hittade dem inte. Men ni förstår nog på ett ungefär vad jag menar. Haha!
erika holmberg

den rosa-vita tröjan är så grymt snygg :D<3

2009-03-21 | 22:17:35

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer