En toppen kväll!

Asså vad var det där igår!? Nu menar jag förstås Melodifestivalen. Och jag som inte ens kommer ihåg vad operasångaren heter. Men visst, låten var väl ganska cool och kommer nog komma långt i Eurovision, men den dög inte för mig! Och Carolina Af Ugglas som tvåa!? Det är nog också en låt man får vänja sig vid. För den blir bättre och bättre för varje gång, men den passar INTE in i en schlager festival... Jag såg Måns min när han fick 80 poäng eller vad det nu var. Åh, han såg så ledsen ut och jag blev också ledsen! Ush! Och E.M.D! Jag trodde inte de skulle få några poäng alls först. Och stackars Molly, hon måste varit förtvivlad över att bara få 2 poäng. Vad var det!?

Ja, idag har det varit ganska lugnt. Vaknade väl vid halv elva och så. Jag har pluggat en del teknik och kollat runt lite efter sprit. Haha, spritfakta med andra ord. Vi har ju droger i biologin nu och jag kom på att jag har just sprit som ingår i alkohol tillsammans med Moa och Felicia. Då plötsligt kom jag också på att redovisningen är nästa vecka och jag har inte hittat en liten faktadel om spriten! Har kollar runt överallt men hittade ingenting. Men idag fick jag väl ihop en sida ungefär. Det var ju bra!

Gårdagens kvällen var ganska rolig! Sofia och Linda kom hit för att vi skulle kolla om vi hittade någon bra film. Det gjorde vi; "Besatt" eller "The exorcism of Emely Rose" som den egentligen heter. Den är bra faktiskt men Linda... Hon tyckte dessvärre inte det. hon satt där och sjöng; "Sooommar, sommar och sol. Havet och vinden, och doft av kaprifol" Men innan dess så gick vi hem till Linda, hämtade kladdkaka och gick upp till mig igen. Då kom Sabiha och vi kollade på Melodifestivalen. (Mamma, pappa och Rasmus var hos Annica och Micke) Sen kom Linus ett tag. Han, Linda Jocke och Kim var ute och rökte (jag visste inte att Kim & Jocke var där ute också) Men i alla fall. Så ringer min granne och säger att det är stora killar som står och ska göra inbrott i våran bil. "Du kan ju titta ut försiktigt" säger hon då. Haha, jag trodde det var någon som skämtade först eftersom hon bryter på finska så jag förstod inte först. Och jag berättade att det bara var mina kompisar. Haha!

Sen när den var slut kom Jocke och Kim tillbaka. Då ville Linda kolla på "Rallybrudar" som hon hade tjatat om hela kvällen. Men den var ju ett fiasko! Faktiskt. Jag fattade inte hur man gör en sån film egentligen. Men det var ju bra skådespelare somm Eva Röse till exempel. Hur vill hon ställa upp i en sån film som huvudroll? Jaja, vi kollade aldrig klart på den, men det får jag se om jag ska göra eller inte. Haha!

Nej, nu ska jag upp och kolla på film. Ska till tandläkaren tio i åtta imorgon också. I Borås. Ush! Och jag missar idrotten, Buhuhu. Haha!

Puss!
/J


Det äckliga är ju att den är baserad på en riktig händelse. Ush!
Sofia Lindström

Hehe, jag hade en trevlig kväll! :)<3

Jävligt bra/vidrig film :D

2009-03-17 | 21:31:31

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer