SKOLAVSLUTNING - FINALLY!

Äntligen, äntligen, äntligen. Den efterlängtade skolavslutningen är över. Nu är det lov i hela 10 veckor och det kan hända en massa roliga saker! Underbart är det i alla fall! Fast sen  väntar ett helt nytt skolår med nationella prov, ännu mer prov, ännu mer läxor och ännu tuffare. Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Ska verkligen kämpa för allt jag orkar och ska inte ha G i ett enda ämne! Haha, det låter som att jag vill ha IG, men nej ni förstår nog. Vi får väl se vart vinden bär...Eller vad man säger...

När vi kom till skolan, in i klassrummet fick vi frågesport och lekar som Moa och Ida hade fixat, roligt var det i alla fall! Men jag behövde gå efter ett ganska kort tag för att gå till kyrkan tidigare med tvärflöjten och sånt. Jag hade ju som sagt inte spelat eller tränat med tjejerna innan, men det gick helt okej. Vi var i kyrkan, sen gick vi tillbaka till skolan och fikade. Det blev lika mycket som förra året och man hann inte proppa i sig av allt innan man blev mätt. Och jag som skulle äta efter det också! Ja, vi sa hejdå till alla vid halv ett och åkte hemmåt. När jag kom hem var även mormor och morfar Pelle hos oss. ul att få träffa dem en stund! Men efter en kort stund åkte vi, familjen in till stan för att göra ärenden, som att fixa pass (VI ÅKER UTOMLANDS OM 2/3 VECKOR! :D) och sedan beställde vi soffa, tvbord m.m. Fixade även min berlock till mitt armband som har varit sönder i flera månader, fyrkläver ska väl ge tur? Ja, det var inte mycket att laga, men skönt att det är gjort! Vi gick sen till Oliven för att äta. Alla borden var uppbokade vid halv åtta, så vi fick äta snabbt, fast vi skulle i för sig ändå iväg vid halv sex, så vi hade inte behövt ha bråttom. Fast jag skulle ju kolla på balen med Sabiha och Sofia vid halv sju, så jo vi behövde visst skynda oss. Haha!

Bytte om när jag kom hem, fixade lite och sen åkte jag iväg igen. Alla niorna var så fina och jag längtade verkligen till nästa år! Eller ja, hrrm, nästa läsår*. Ska ändå bli roligt trots alla jobbiga beslut och betyg som sätts. Jaja, det var i alla fall roligt att få se alla och så för en sista gång! Det regnade och så, men paraply hade ju nästan alla så det var ju helt okej ändå. Dock var jag barbent och hade pumps, men det gick bra ändå. Haha. Sen följde vi med Sabihas mamma för att handla tills imorgon, för hon ska nämligen ha tjejkväll då. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Sen åkte vi hem, som tur var. - Jag som är så trött. Så nu sitter jag här. Äter ballerinakex och lyssnar på regnet. "Vad jag bryr mig om nu, är att från samma säng, lyssna till samma regn". Låten är så otroligt underbar, fast jag kommer bara och tänka på en annan sak. I för sig underbar den med, men nej vill inte... Håkan är också underbar! "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger". Jaaa, det är nog det...

Nej, nu ska jag lägga in lite bilder, sen ska jag kolla på Oth. Mums!
Haha, ha det förjäkla bra nu!


Undvik min min, men ja, så såg jag ut i alla fall ;)


Nejdå, Erik sticker inte ut ifrån mängden, haha.


Så sjukt fina!





Söta matilda och Amanda


Åh, de alla sjöng så otroligt bra!








Plus två liter glass, två bullar, några mer kakor och massor utav saft!




Åh, så fina!


Rebecka och Kim, också fina!


Söta Erika!


Och Mikkan var också hemskt fin!

emelie

oojj här var jag med på lite bilder ja :D haha

du är sjukt fin jennifer!

2009-06-11 | 22:42:38
http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
erika

MEN JAG SER HEMSK UT :(

2009-06-12 | 01:05:04
http://ecarlen.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer