Sommaren är äntligen här!

Nu har jag kommit hem ifrån Erik och sitter just nu ute i solen med laptopen. Eller ja, där jag är har det väl börjat bli skugga nu, men ändå sitter värmen i! Det var lite varmare än vad jag hade trott idag, så jag tog ju visserligen på mig tights och kjol, men på det hade jag en tröja och jeansjacka. Gå 4 km i det och se om du är varm sen! Och resultatet blev; du kommer defenitivt bli varm! Ja, det blev i alla fall jag. Men när jag väl kom ut till Lockryd stod redan bussen där, vilket var en stor lättnad.

Väl hos Erik spelade vi lite Guitarr Hero, och jag klarade 83 % på easy! I really rock! Sedan kollade vi på American Pie, The wedding och åt godis. Efter det kände vi att vi behövde njuta av det fina vädret, så vi gick kanske 4 km (till) och gick sedan för att köpa oss en glass. Efter en timme gick min buss hemmåt. Och jag kan ju säga att det har varit en trevlig dag! Man kan verkligen prata med Erik om allting, och det är toppen tycker jag. Du är så bra!

Snart blir det väl en till Sällskapsresan och imorgon kommer Nathalie hit. Vi ska åka och bada med några fler i en sjö här i Hillared. Ska bli underbart!

Puss!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer