Lovely!

Hallå!

Idag har jag gjort en väldans massa saker som till exempel: fixat tvätten, tagit bort ogräs, solat, badat, solat ännu mer och när jag var vid Hösjön för att bada med Sabiha och kalle bestämde vi oss för att ta bussen och köpa lite godis. Vi tyckte nog allt att vi var lite tjocka, men sånt hör till nu på sommaren. Nu är jag helt slut på godis, men kanske är det gött att ha till film ikväll. Har varit en toppen dag i alla fall! Imorgon bär det av till stan med Sabiha och Sofia för att köpa lite nytt till Turkiet och det är ju faktiskt torsdagskväll! Även om det inte är någon bra artist, så är det ju ändå sommarkänsla att åka in dit och kolla. (Dock kanske vi inte gör det, men vi får väl se!) Aja, underbart i alla fall!


Lite brun har man väl allt blivit (a)
Camilla

Hejhej!

Följer dig gärna med bloglovin =) Skriv när du lagt till mig så lägger jag till dig =) Kram

E M M A

Hej hej såg dig på bloglovin, följa varandras??:D

2009-06-24 | 19:39:38
http://emmatjernlund.blogg.se/
jesper

vart?

2009-06-24 | 21:32:40
sabiha

jennifer! :( vadå kanske inte ? :O

De är så synd att du är så het :(

2009-06-24 | 22:22:35
http://sabihaochsofia.blogg.se/
sabiha

jennifer! :( vadå kanske inte ? :O

De är så synd att du är så het :(

2009-06-24 | 22:22:58
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Sofia

Håller med Sabiha vadå kanske inte? :O Klartvi ska åka in! :)

Och jaaa. tur att jag redan har paxat dig för annars hade jag du blivit tagen fort :(<3

2009-06-24 | 22:27:56

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer