Kan man skratta så mycket att man mår dåligt?

Just nu är jag trött, varm och allmänt irriterad. Jag tror det är för att vi fyra, Nathalie (som jag har varit hos hela helgen), Sabiha och Mikaela var uppe till 5 i morses innan vi insåg att vi kanske skulle ta och lägga oss. Men Mikaela ville tydligen dygna, men hon somnade hon med. När klockan var ungefär 3 på natten så var man ju så där "övertrött" och skrattade åt allting. Jag mådde så dåligt när jag låg där i Nathalies säng och fick ont i magen över att jag skrattade så. Tårarna bara rann på kinderna och Sabiha gjorde samma sak för den delen. - Eller hon mådde nog inte lika dåligt som jag sen när man reste sig upp. Och det roliga var att man skrattade ju inte åt någonting speciellt (eller jo, ifrän början var det en sak som hon gjorde, och bara på grund av det gapskrattade jag i flera minuter!) Medan vi låg där nere satt Mikaela och Nathalie uppe och ringde runt till alla möjliga personer och Heta linjen och allt sådant. Hur kul kan man ha? Haha, det kommer ju ifrån rätt mun som låg och skrattade åt verkligen allt möjligt. - "Tvätta tvätten, ååååh rasta hunden." I had the best time ever!

Jag kom till Nathalie redan på fredagen eftersom hon hatar att sova ensam hemma (hennes familj var nämligen vid husvagnen). Jag började direkt städa Nathalies rum för det var verkligen "a mess". Hon lagade god kyckling. Åt ute i det fina vädret, kollade One Tree Hill och somnade. Dagen efter kom Sabiha och Mikaela vid tolv och vi gick ner till Sandsjön för att spendera dagen i det fina vädret. Vattnet var kallt, och jag var som vanligt rädd för alla fiskar, men det var skönt att svalka sig i den 30 gradiga värmen. Sedan när vi kom hem igen grillade jag och jag vet inte riktigt vad de andra gjorde. (De är ju som de är. Haha) Och eftersom grillmästarn var på gång, så blev ju maten självklart supergod! Sedan kollade vi på OTH (igen) och kollade väl klart mer än halva första säsongen. Det är ju så bra! Sedan gjorde vi alla möjliga saker och till slut blve klockan väldigt mycket och vi var verkligen övertrötta som sagt. När vi vaknade dagen efter (idag) så väcktes vi av den storslagna värmen som hade kommit in i rummet. - Kvavt och klibbit, så vi åt frukost fort och sedan la vi oss på altanen och solade en stund. Hade även vattenkring för att svalka oss en aning, och det behövdes verkligen! Vi åkte hem vid 3 och nu sitter jag här.

Har varit en toooppenhelg, tjejer. Tack så mycket för det! Måste göras om snart.







Catrin Svarar

Vilka härliga bilder!

2009-06-28 | 19:38:33
http://cocobycatrin.blogg.se/
sabiha

Hihi, roligast! :D Görs om snart ;)

Och, bilderna är gulliga! :')

Älskar dig Jejje, och ja är bäst på att tvätta tvätt! <3

2009-06-29 | 00:08:34
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Elin

härliga bilder! tjejhelger är ju underbara ;D

2009-06-29 | 21:01:27
http://elinhoff.blogg.se/
nathalie

taaack för en sjukt underbar helg jejje!

det måste vi göra om snart, jag älskar dig <3

2009-06-30 | 10:36:05
http://nathalienordstrand.blogg.se/
nathalie

taaack för en sjukt underbar helg jejje!

det måste vi göra om snart, jag älskar dig <3

2009-06-30 | 10:36:06
http://nathalienordstrand.blogg.se/
nathalie

taaack för en sjukt underbar helg jejje!

det måste vi göra om snart, jag älskar dig <3

2009-06-30 | 10:36:07
http://nathalienordstrand.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer