Jag älskar rea!

Kvällen har varit toppen verkligen! Har skrattat, shoppat, schteekt. (Det la jag till för att få tre s. Höhö, jag är cleaver!) Men ja, har hittat en ny, nästan helt svart bikini, marinblå shorts, ett snyggt linne och trosor. Linnet & trosorna var på rea, och jag älskar rea! Speciellt när man hittar fina kläder. Lägger in bilder på allt imorgon så får ni se!

God natt!
erika

är du en köttyxa eller slaktarkniv?

2009-06-27 | 00:28:40
http://ecarlen.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer