Jag håller mig vid liv, du håller mig vid liv


Foto: Jag (En väldigt halvdan bild jag slängde ihop nu som också är ett år gammal men som jag tror att jag inte har publicerat)

Har precis kollat klart på en otroligt dryg, men ändå "djup" och fin film, "Fireflies in the Garden". Handlade om många olika saker, men kan med all sannorlikhet säga att det var en dramafilm. Och nu ska jag gå och se en drama-serie baserad på att desperata hemmafruar jävlas med varandra men försöker ändå med att ha ett fint och oskyldigt leende på läpparna. (Jag tänker inte skriva namnet, för då drivs ni till vansinne... Och det vill vi inte.) Puss.

Linnéa

Ah, fin blogg du har :))

kram på dej

2009-07-26 | 12:37:58
http://linnealiebig.blogg.se/
F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar: ja, vi kan prenumerera på varandra ;) jag lägger till dig nu då! ;)

F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

perfekt ;) jag älskar dina bilder ,D

Linnéa

Varsågod :)

Tack själv för din lilla kommentar :D

Addar dig på bloglovin' direkt :))

2009-07-26 | 17:42:40
http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer