No line on the horizon


Denna dagen har varit både deprimerande, tråkig och regnig. Deprimerande har den varit för att jag satt (seriöst!) i två timmar i mitt rum och funderade på vad jag skulle ha på mig ikväll men hittade ingenting! Tråkig för att det inte har hänt något och för att jag har varit på dåligt humör och regnig för att Gud säger det. - Det är också en sak att bli deprimerad över. Så eftersom vädret är som det är, jag är som jag är, och min ekonomi är som den är (kan inte köpa nya kläder) så ska vi strunta i att åka till stan. Vi ska väl förmodligen kolla på film och ha det gött ändå hoppas jag! 

En sak som gjorde det hela mycket bättre idag var att de 100 bilder jag & mamma hade beställt till mig och till hennes fotoramar har äntligen kommit. Eller ja, det tog bara 3 dagar, men ändå! Sen gjorde även den älskade Ben and Jerry's glassen susen! Dock är den min lillebrors men det gjrode nog ingenting för honom att jag tog lite! Den är såå god. Men Baked Alaska är min favorit vitchoklad, vaniljglass, marshmallows. Muuums! Men inte ens en sån har jag råd med...
sabiha

Men Jennifer!! De är den vidrigaste av alla B&J glassar!!!!!!! :O skäms :(

2009-07-30 | 19:30:03
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Frida Hjelm

konstigt nog har jag aldrig smakat den glassen:P måste ta och göra det snart

2009-08-01 | 17:35:19
http://fridahjelms.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer