Att ligga i en gynstol - inte min grej än.

Träningen gick helt okej idag. Fyra timmar varade den. Trupp gul var också med, de lite mindre . Det var roligt, och det gick väl lite i "vågor". Ena stunden gick det bra, andra inte. Men när jag skulle göra flickis, alltid första gången kalrar jag det inte, men sen blir det bra, fast med pass då. ;) I slutet körde vi igenom, både trupp guls och våra lag. Tjej/mix lag. Jag var på toaletten när vi skulle köra på trampetten, så jag fick springa in och köra gruperad. Haha, jag trodde ju mixlaget skulle köra. Sen när vi skulle köra pik hamnade jag med fel fot i inhoppet, så jag stannade på trampetten och typ föll på den. Man hörde bara :"Huuuuh" Typ som att de blev rädda. Men jag klarade mig finfint. Den sträckta blev lite knäpp också, men det gick bra ändå. På tumblingen sen så skulle jag, Anna och Felicé (om hon stavas så) hoppa över. För det var rondat, flickis. Så det skulle ju bara de som kunde göra. Andra varvet skulle jag och Felicé göra hjulning, handvolt och de andra volt hjulning. Kände att jag var bättre på volt, hjulning, men ja. Vi får väl se vad jag gör. Men det gick verkligen skit. Hamnade snett och allting x) Tredje varvet skulle vissa göra rondat, flickis, flickis. Jag skulle göra hjulning och sen rondat. Men eftersom jag tänkte att jag skulle köra handvolt efter hjulningen, då blev det vbara en skitful hjulning eftersom vi inte får några mellansteg. Och det var det sista vi gjorde innan stretchningen, så jag MÅSTEMÅSTEMÅSTE klara det på tisdag! Sen på torsdag finslipa det. Jag måste annars hoppar jag av. Kanske inte redo för att tävla än?

Jaja, mamma kom och hämtade mig vid två. Vi åkte till hennes jobbeftersom pappa och Rasmuas var där. Pappa skulle rengöra soffan på mammas jobb. - Ungdomsmottagningen i Borås. Så jag kollade runt och mamma visade hennes "kontor". Jag satte mig i dendär gynstolen och mamma visade hur en undersökning skulle gå till. Fast hon gjorde ju det inte, hahah. x) Sen fick jag ta 5 kondomer. Tog de roligaste, typ svart, knottrig och allt sånt. Haha, det kan vara bra att ha. Min lillebror hade tagit "grande" som är stor på spanska. Haha, det kanske inte passar direkt men.. Haha, någon dag, ;)

Sen åkte vi och handlade och sen hem. Skönt att vara hemma faktiskt. Det blir till att gå upp tidigt imorgon också. Eller kanske inte kvart i åtta som idag, men vid tio imorgon. Vill sova ut! Give me a rest. Men imorgon är det läsning, så det måste jag ju gå på.

Nu värker det nästan i mina fingrar, ifrån det andra inlägget. Hahaha, han var verkligen sjuk. ;)
Ha en bra lördag!
/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer