Fredag. Va, nej tisdag?

Hello darlings!

Idag så är det fredag igen. Som jag sa till Mikaela: "igår var det tisdag, fast det inte var det". Det var ju så nästan. Man undrar ju vart dagarna tar vägen egentligen! Konstigt nog så försvinner de bara.

Hade hemkunskap på morgonen. Vi skulle gjort grillspett egentligen, men eftersom vi hade Lucia den dagen vi skulle göra risgrynsgröt på hk:n så fick vi göra det så. Och det sköna men ändå tråkiga är ju att vi har inställt nästa vecka bara för att vi har för mycket hemkunskap. Det förstår jag mig inte på direkt, men okej. Då får vi sovmorgon till 10:20. Skööööönt! Kan behövas ibland. :) Hade fritt på idrott och hälsan också. Tränade på sträckvolt eftersom jag ska klara det på tävlingen. Men eftersom trampetten i skolan suger, så det gick inte så bra. Sämre än vanligt.. Jaja får väl se hur det går på tävlingen.

Det jobbiga med att åka buss hem ibland är att vi, Hillaredsbor får åka med Sexdrega. Eller ja, idag kom Hillaredsbussen före Sexdrega (som är väldigt ovanligt) och då trängde sig Sexdrega med såklart eftersom de inte trodde det skulle komma någon mer. Men när vi hade åkt en bit såg vi Sexdregabussen, och det var verkligen fullt där inne. Haha. Dåligt att den kommer tjugo i faktiskt. Orka sitta där och vänta! -.- Och på morgonen! Tjugo över sju! Det är dåligt.

När jag kom hem var jag med Julia. Vi åt och kollade på ett avsnitt av "Hem till Midgård" Det är så jäkla roligt. Hahaha! Sen spelade vi SSX. Jag ville spela OS Athen 2004, men så blev det inte. Men vi hade skitkul i alla fall. Skulle ha gjort en sak till Jullebulle, men hon skulle hem då.

Har precis ätit och ska nog snart kolla på film. Jag orkar inte kolla på Let's Dance. Det är faktiskt lite av ett B program. Jag menar, de gör så otroligt Typ Stjärnor på is. Jag menar, det sög ju riktigt hårt! (eller klent, hihihi. Det fattar bara Robin :D) Ja, det är verkligen ett wannabe Let's dance som är wannabe någonting annat. Äsh, jag vet inte.

Nu ska jag upp och kolla på film och poppa popcorn, vilken vet jag inte. Men någon. :) Träning imorgon i fyra timmar. Kommer jag stå ut!? :O

Charlie - saker man kan dö för! (Haha!)

Hoppas ni får en bra fredagskväll!
/J


Haha, denna bjussar jag på. Alla i klassen säger att jag ser ut som en "xD" gubbe när jag skrattar, that's right, huh? ;)

charlie

men den ligger inte på den kategorin juh :(

2009-01-25 | 00:07:05

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer