Vanligt måndad, typ..

Hej!

Jag kan bara säga aj! Det gör riktigt ont i min ena tand nu. Eftersom ena gummibandet hade åkt ut på höggra sidan fick mikaela följa med mig till tandläkaren i Svenljunga för att fixa det idag. Jag kunde göra det direkt. Det känns lite äckligt att ha tre gummiband mellan tänderna för att de ska flytta på sig. Haha, känns lite lustigt.

Jag måste  säga att jag saknar sommaren. Det är en speciell känsla man har när man tänker på sommaren. Inga bekymmer om läxor, prov, skolan eller gå upp tidigt. Bara ha det bra i värmen och allt. Åh, jag älskar det! Snälla, kan nte vårterminen gå lika fort som höstterminen? Den gick riktigt fort, så det kan vi ju bara tacka gud för. ;)

Biljetterna har fortfarande inte släppts och har hört flera som inte kan boka, så jag hoppas att det kommer kunna gå snart. I'm going crazy otherwize eller vad det heter ;) Ja, jag ska väl gå upp och kolla på en av mina favoritfilmer nu, "The butterfly effect" med Ashton Kutcher. Den är så bra, ni måste bara se!

Ha det bra kexchoklad!
/Jennifer


Johanna Thydell, en riktigt bra författare. Hon har signerat min "Det fattas en tärning" Hahaha, värsta skrytarN. Men det är lite coolt, för jag har pratat med henne! Hiho.

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer