Two days!

Hej!

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera nu... Men i torsdags kom jag hem halv tio, i fredags elva, idag tio. Så jag ska försöka att inte somna nu när jag skriver. I torsdags så fick jag ju min tandställning. Åkte in tio över tolv. Det gjorde ju inte så ont att sätta dit den, men efteråt kunde jag knappt äta. Eller det tog en dag, sen kunde jag knappt äta. Kan fortfarande inte det. Eller jo, om jag "bryter" sönder bitar ifrån maten och äter längst bak i munnen eller så. Haha, det är ett stort problem.. Efter att jag hade varit hos tandläkaren åkte jag till mormor och morfar Pelle. Åt mat där och sånt, sen hämtade mamma mig och jag åkte till gymnastiken. Körde mest varven till tävlingen idag. Gick ganska bra.

I fredags åkte jag och Mikaela in efter skolan för att kolla på bio. "Benjamin Buttons otroliga liv" blev det nu. Bra var den även om den var nästan tre timmar lång. Skit kul när en gubbe i filmen hela tiden sa "har jag berättat att jag har blivit träffad av blixten sju gånger?" och så rabblade han upp, så fick man se. Hahahaha, skit kul var det. Vi köpte ju Ben&Jerrys också. Jag tog Baked Alaska och Mikaela New York något med nötter, vitchoklad och annat. Jag fick Mikaelas bruna glass på min vita tröja och mitt vita linne, lyckat Jennifer, lyckat! Aja, det gick bort tror jag. Vi köpte ju godis med, sketmö så man kan ju säga att man blev mätt i alla fall. Men ändå var jag sugen på en cheesburgare sen ändå. Men det blev aldrig av.

Vi satte oss på Donken och kollade på alla roliga människor som var där (nu var jag taskig men ingen nämd så...) Ja, det var väldigt roligt det. Sen gick bussen vid tio, så vi var väl hemma tjugo i elva. En lyckad kväll i alla fall!


Old pic

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer