Kan man inte bo i Stockholm?

Hej!

Idag var det läsning. Drygt idag. Det var det. Men ganska roligt ändå. Var på gudstjänst som kändes som två timmar när prästen predikade. Men efter det gfick vi fika, det var gott! Sen kom någon nisse ifrån trakten och berättade om sitt liv ifrån topp till tå. Eller ja, Karin frågade vad han hade gjort för att börja tro, så satt han där i säkert tio minuter och berättade om hur han började tro, och vad de satt i för tält när det kom predikerskor eller vad det heter dit. Ja, jag fattade knappt hälften av vad han sa.

Annars har dagen varit lugn. Har gjort lite matte eftersom jag tyckte det behövdes och försökt boka biljetterna till I taket lyser stjärnorna, men de har ju inte kommit ut än. Damn vad jag blir sur! när man klickar på Stockholm, då står det minsann på förstasidan "köp/boka biljetter", men inte i Borås. Jag hatar SFbio. Men jag ska kolla på den med Mikaela, det ska jag! Annars vet jag inte vad jag gör.

Har berstämt med Rebecka att vi ska fota på tisdag också. Ska bli jätteroligt och då får man hoppas på bra väder också!
/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer