En hemsk plan, men skulle kunna fungera!

Hej!

Bra dag idag, som alla dagar. Egentligen är alla dagar bra, för man lever och mår bra (någorlunda) så det så! Kände inte för att gå till skolan egentligen, men vem gör det egentligen? Gjorde klart broarna på tekniken, och eftersom Felicia inte vad där fick jag göra själv, bild på den supersnygga bron kommer sen. Haha! Sen hade vi sexualkunskap, och genast blev våra NO lektioner mycket mer intressanta. Ja, det är ju roligast med biologi i no:n. Men ändå inte kul. ;)

Har gjort matte och kollat OTH idag. Procent och bråk... Inte jättekul och inte jättetråkigt, men matte har väl aldrig varit mitt ämne riktigt. Jaja, så är det ibland.

Vill verkligen ha nya vårkläder, men jag har inga pengar. Eller jo, men nu ska jag köpa OTH, och sen spara resten till kamera ju. Men jag tycker mina kläder är så tråkiga, men vad ska man göra? Kan inte Gud kasta ner lite pengar till mig? Visst, endel saker jag har tycker jag väl om, men man tröttnar ju så fort på kläder! Eller hur? Eller ja, inte på "favorit plaggen" men ändå. Haha, eller så kan det väl vara någon som tänder på Storknallen igen så det blir rökrea? Det var billigt och bra. Får anställa någon som kan göra det åt mig. Okej, nu har jag verkligen ingen bra plan. Så ska jag nog inte göra. Men det skulle vara smidigt ;)

Ingen bra bloggdag idag, men vad ska man göra? ;)

Okej, nog om mig och mina lömska planer!
/Jennifer


Hahaha Felicia tror du vi vinner med denna och slipper bjuda på glass? (a) Jag byggde på detdär där uppe idag ;D
(Observera Jennifer och Felicia ÄGER!)


Kom på att jag inte hade lagt ut någon bild på min piercing, ska fråga mamma om jag kan få någon av hennes "gamla" eftersom hon också har hål i naveln, så jag kanske byter idag :D

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer