En lång dag faktiskt.

Haha, känns lite roligt att det känns som att det var tusen år sedan jag skrev sist, men det var bara i förrgår. Var i stan hela dagen igår så jag kunde ju inte skriva. Och jag kom hem halv tio, och då orkade jag verkligen inte! Jag var i skolan som vanligt, åkte sen till Borås för att gå till tandläkaren. Jag fick vara en timme på stan först. Hittade snygga pumps, eller ja. Vanliga svarta, men det är så snyggt till tyå slitna jeans och någon cool t-shirt eller bara en stilren klänning. Ja, jag är väl inte den typen som har så "unika" kläder så jag får väl bara ha de som vanliga skor (inte ute nu i slasket, men kanske till fest och sånt. You get it!) Ja, hittade ett par helt vanliga (också svarta) tygskor. Som man kan ha till kjol eller vad som helst. Vill ha såna för det är så lätt att hitta något som passar till det. De fanns på HM för bara 98 kr. Det kanske tyder på att kvalitét inte är den bästa, men ja. De är ju inte så dyra heller, så det gör ju inget. ;) Men jag får väl se vad jag gör. Ska verkligen försöka lägga upp min "budget" så jag inte slösar allt på kläder och sånt. Det blir ju ofta så. Men hälften går till kameran, och sen bio nästa fredag, "I taket lyser stjärnorna" av Johanna Tydell. Jag och Mikaela har inte beställt biljetter än eftersom de inte kommit, konstigt nog... Jaja, ska göra det så fort som möjligt.  Men tillbaka till tandläkar delen. Jag var där vid fyra och jag fick gå in nästan direkt. Men pappa var ju inte där, så jag väntade en stund till istället. Eftersom klockan blev tio över fyra, så var ju OTH på TV:n och det var 4:an som var på, och då skulle jag byta kanal så jag klickade på TV:n, men då blev det bara myrkrig. Haha, det blev helt tyst (som tur var ingen där xD) vilket var lite pinsamt eftersom tandläkarna fanns där och så, men jag låtsades som ingenting. Sen kom äntligen pappa och Rasmus. Jag fick nästan bara information, fast de satte fast gummiband mellan tänderna på mig för att dfe skulle flyttas, och det gjorde skitont! Eller det gör ont. Känns som att man har TRE tänder lösa och det typ dunkar i huvudet hela tiden. Och jag ska ha gummibanden där i en vecka, sen får jag tandställningen nästa tosdag. På tio tänder! Ush!

Sen åkte vi till farmor och farfar och åt MC Donald's. Gött vare! Hade ju inte träffat farfar på ett år och en månad. Kändes konstigt att få träffa honom igen, och lite läskigt eftersom han har varit mycket på sjukhus och allting. Orkar inte ta det. Jag blev så ledsen när jag såg honom. Han var så smal (har gått ner 30 kg!) och han sa nästan ingenting. Han satt bara och kollade på TV. Nej, nu ska jag inte skriva mer om det... Eftersom farmor äntligen har skaffat en dator, ( det var därför vi åkte dit för att pappa skulle fixa bredbandet) så fick hon med en kamera på köpet. En SONY, kommer inte ihåg vad den heter, men den var bra! Eller jag tror hon fick med den i bredbandet, men same shit! Jag fixade lite med den. Haha, hon hade inte ens öppnat den så... x)

Sen körde pappa mig till gymnastiken som varade i två timmar. Gick sudär, tränade mest till tävlingen, eller ja. Saker som i alla fall JAG behöver träna på. Typ flickis. Klarar det bättre, men suger ändå! Ina frågade ifall jag ville vara med på tävlingen. Jag sa ja. Men jag vet inte hur jag ska komma dit eller någonting. Den är i Trollhättan. Jag menar, jag är inte ens så duktig. Kommer sabba allt för alla. Jag får väl se om jag klarar av det eller inte. Men det är klart att det vore roligt!

Ja, nu blev det ett långt inlägg som ingen orkar läsa, men det får ni stå ut med om ni läser bloggen (a)
/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer