Har man tråkigt, så har man..

Haha, jag vet att ingen läser, men jag har så tråkigt nu, så jag gör det ändå. ;)

Kl nu:
17:24
Namn: Jennifer Maria Helena Kivinen
Piercingar: Naveln, och öronen ;)
Tatueringar: none
Längd: 164 cm
Skostorlek: 38-39
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, typ Borås (så man kunde gå på alla träningarna!!!)
Tänker du på självmord: Hell no!
Dricker du: Inte sprit, eller inte ofta i alla fall
Använder du droger: Nej!
Röker du: Nej!
Snusar du: Nej!
Vilket shampoo använder du: Head & Shoulders för fett hår.
Vilken parfym använder du: DKNY - Red delicious, Kylie Mignoue - Darling och Britney Spears - Fantasy
Vad är du rädd för: Döden och mörker
Gillar du att tvätta: Haha, brukar inte göra det så.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Oja!

SENASTE..
Film du hyrde:
Oj, det var väl typ fem år sedan eller nåt. :O
Film du köpte: Köper aldrig filmer (a)
ten du lyssnade på: Pink - Funhouse
Låten du hade på hjärna:  Nickelback - I'd come for you
Låten du laddade ner:  Hm.. Ingen aning.
Personen du ringde: Det kommer jag inte ihåg det heller
Tv program du tittade på: Ingen aning, tittade bara på Pippi igår (y)
Personen/personer du tänkte på: Hm...

FÖR ELLER EMOT...
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..
Mat:
fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås, eller oxfilé (y)
Låt: Erik Hassle - Hurtful
Sak att göra: Fotografera eller gymnastisera
Sport: GYMNASTIK!!
Dryck: Te!
Kläder: Stuprörsjeans!
Film: "The butterfly effect" tror jag.
Bil: Lamborghini. Haha ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke
: Oja!
Gråtit över en flicka: Som sin kompis? Isåfall ja.
Ljugit för någon: Ja..
Varit i slagsmål: Haha, om inte man räknar min lillebror. ;)

ANTAL..
Gånger du varit kär: Otroligt många gånger, men på riktigt; 2
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hahaha xD
Ärr du har på kroppen: Typ fyra.

VAD/VILKET
Ska bli skoj:
Att få en ny kamera. Att gå på bio med Mikaela den 30:e.
Ska inte bli skoj: Skolan!
Sparar du till: EN KAMERA!
Väntar du på: Att få gå upp och kolla film, eller ja det är ju bara till att gå upp men.. xD
Pålägg som gäller: Ost?
Dagens dryck: Te (a)

SENASTE..

Personen du fick mail av: Kollar aldrig, men senaste jag kollade var Ina min tränare.
Personen du fick brev av: Haha, det var längesen isåfall...
Personen du fick sms av: Kim.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Precis nyss.
Saken du köpte: En Ramlösa igår.
Du hade kul: Idag.
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar blir det ju vid sex.
Gillar du att slåss: Beror på ;)
Vad ska du göra ikväll: Kolla på film och sova!
Är du seriös: Ja, oftast. Eller det beror ju faktiskt på vad det gäller.
Vad är du allergisk mot: Marsvin, kvalster, ja olika pälsdjur. Pencilin om det stavas så. xD
Var har du ont: Träningsverk i magen.
Använder du hårspray: Yes
Kan du stå på händer: Klart ;D
Favorit serie: OTH, Desperate housewifes, LOST, Prison Break.
Håkan Hellström eller The Ark: Hååkan!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck!
Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: Inte bara att äta, men till viss mat; ja.
Är du glad nu: Inte ledsen.
Var du glad igår: Ja!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Min mamma gjorde.
Vad dansar du till: Haha, den musik jag gillar.
Stockholm är: Sveriges huvudstad! ^^ (Inte för det har med senaste att göra men.. :S inte vissa andra frågor heller.)
Göteborg är: Sveriges näst största stad ;)
Kan du sjunga: Det tycker jag inte direkt.
Mer värt än guld: Alla som bryr sig om mig!
Spaghetti eller makaroner: Makaroner :D
Ett land jag helst vill besöka: Kroatien i sommar, fast det kanske inte blir :'(
Jossi

Sv: Tackar så mkt :D

Klicka gärna till mej på bloglovin om du gillar min blogg förresten :)

PUSS ;*

2009-01-19 | 18:56:59
http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer