Hitler borde ha stoppats!

Jag har hunnit med en del även om bara klockan är tre nu. Eller ja, det känns so matt dagen redan är slut men eftersom läsningen brukar sluta vid tre så tror man ju ändå att hela dagen gått åt. Men jag tycker faktiskt att det är skillnad mellan två och tre även om det bara är en timme. Men somsagt, jag har varit på läsning och det var ju ingen gudstjänst idag, så då fick vi sluta tidigare, vilket underlättade. Man hinner ju göra lite mer också! Har kollat klart en film, "The boy in the striped pyjamas". Helt klart sevärd! Faktiskt en av de bästa filmerna jag har sett. Synd att den inte var längre bara. Den handlade om Hitler och judarna. Ush, det är så hemskt! Om jag hade levt på den tiden hade jag önskat att kunna göra någonting åt det (även om det kanske inte var möjligt att stoppa Hitler men...) Ja, den måste ni se!  

Har ju rensat garderoberna både uppe och nere eftersom mamma och pappa har gjort en garderob i deras rum. Vilket betyder att jag kommer få en garderob, all by myself. Okej, kanske inte riktigt, men nästan. Och då får jag undan mer saker i mitt rum. Det är bra! Så nu när vi rensade insåg  vi hur mycket skit vi hade. Asså till kläder ;) Men även vissa bra grejer! Tillexempel en svart Madonna skinnjacka ifrån H&M som vi fick förra året av Annica. Riktigt bra! Hittade även en av mammas gamla tröjor som hon inte ville ha. Tyckte den var lite söt, så jag tog den med. Det skulle ju ändå slängas. ;)

Snart ska jag nog plugga mer matte. Inte det roligaste på en söndadseftermiddag, men det måste ju göras. Känner att jag inte pluggat så mycket som jag har behövt detta lovet även om det bara är matte. Och sen ska vi ha biologiprov snart också, men det är ju lätt när det handlar om sexualkunskap. Eller? Haha, synd att vi inte får prova praktiskt. Haha!

/J


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer