Tur att man är så lat på gymnastiken

En ganska tråkig dag idag. Hände ingenting speciellt, förutom att jag fick riktigt ont i mitt knä när vi hade fys på idrotten. Jag haltade hela dagen. Väldigt kul! Får väl se om jag ska gå till läakren och kolla det eftersom det händer ibland när jag springer för mycket. Snabba vändningar och sånt där. För på gymnastiken är det ju aldrig några problem eftersom vi inte springer så mycket, vilket ändå är ganska tur. Fast nu när jag tänker efter så är vi ganska lata, för vi gör inte så mycket styrka eller kondition. Bara uppvärmningen. För annars tränar vi ju bara på "teknik" och sånt där. Men det är ju ändå bra, för i den förra gruppen körde vi alldeles för mycket styrka. (Eller är jag bara lat?) och vi lärde oss ungefär... ingenting! Men nu så!

Imorgon ska det bli riktigt roligt faktiskt även om det är en vanlig tisdag. (Iförsig har vi mattprov men..) Jag ska nämligen hem till Sandra, och sen ska vi båda åka till gymnastiken. Hon ksa titta på och sedan följer hon med mig hem och sover här! Ska bli kul faktiskt! Inte för att det blir så kul för Sandra och titta på i en och en halvtimme, men hon har ju valt det själv så. Haha.

Appropå ingenting, jag är hungrig som en varg! Nu måste jag äta. Spaghette och köttfärssås har pappa lagat. Det är verkligen inte min favoriträtt, men när man var mindre älskade alla det. ^o) Kanske de gör fortfarande, men jag gillar det inte så mycket. fast nu när pappa gör det så blir det nog bra. (Ta inte illa upp mamma-nyttig ^^) För han är lite som jag - ju fetare, desto godare! Haha, hör redan att mamma klagar på att pappa har hällt i för mycket grädde. Ja, detta ska bli spännande. ;)

/J


Mina jeans är inte riktigt sådär "bonn-blåa" utan det var bara för att jag ökade ljusstyrkan så mycket. Haha!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer