Stenåldern är här!

Åh, äntligen lite ro att få kunna skriva! Känns som att det var stenåldern när jag skrev sist, även om det är gaaanska omöjligt. Men i måndags måste det varit i alla fall. Ja, för i tisdags följde jag med Sandra hem. Vi åt, pluggade, hon provade alla sina jeans. (Väldigt många) och sen pratade vi en del. Klockan halv sju åkte vi in till stan för att åka till gymnastiken. Sandra kollade på. Körde tempoflickisar, som jag tyckte var riktigt roligt och lite salto från plint m.m. Efter det hämtade pappa oss och vi åkte hem till Hillared. Vi åt, semla också eftersom det var fettisdagen. Och då hade vi reda ätit en semla hos Sandra, men man kan aldrig få för mycket av det goda. Jag kom på en grej precis när jag skrev fettisdagen. Det kan ju både vara fet-tisdagen och fettis-dagen. Smart jag är va? ;) Nej, inte direkt.

Sen var det skola som vanligt. Men på förmiddagen fick vi gå på tre olika föreläsningar om våran kommun, om "Ung Företagsamhet" som finns lite var som helst på olika gymnasium i Borås. Verkar riktigt roligt faktiskt! Och sedan på LO. Det var ju bättre än lektioner må jag säga! Fast det var ju tur att vi inte missade tekniken på eftermiddagen då Moa och Ida bjöd på tårta. Det var mumsigt och killarna blev lite avundsjuka faktiskt och som tur var så blev det ingenting över till dem. Prinsesstårta, det är ljuvligt!

Ja, nu är det redan torsdag och imorgon fredag! Otroligt faktiskt. Fast det tänker jag ju varje vecka. Men ändå. Jag menar det går ju riktigt fort allting! Snart är det sommar. Eller ja, det hoppas jag på i alla fall. Då kan det börja gå långsamt igen, tycker jag.

Har fått bilderna av Fialia nu med. Vissa blev bra, andra inte. Haha, syftar på mig själv då. Visst, jag har riktigt dåligt självförtroende, och allting jag gör blir dåligt och man jämför sig alltid med alla andra och det är dåligt att tycka om sig själv, egoist! Men nej, så är det egentligen inte. Det är bra att vara självgod. I vissa fall då. Men nu kan jag faktiskt säga att vissa bilder gillade jag. Och Saiha & Fia blev ju jättefina! Men eftersom vi använde ett lakan, för vi inte fick vara nere så syns det lite, men detgjorde inte så mycket egentligen. Men det får vi göra om tjejer! Lägger ut bilder i ett nytt inlägg sen.

Gymnastik snart igen. Jag ska nog ta och skynda mig, men ska skriva två andra inlägg nu. Får ju ta och hinna ikapp inläggen jag missat nu ;)

Puss!
/J


Söta Sandra!


Tårtan!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer