Kärlekens dag!

Ja, jag är väl inte den typen som brukar fira alla hjärtans dag. Det skulle varit annorlunda om man hade någon kär, (det lät gammaldags) men det har jag ju inte. Det kan både vara skönt och tråkigt. Man kan ju inte göra vad man vill (jag är inte sån, men ändå. Haha!) Men jag tror det är tryggt och roligt att ha någon ändå. Jag är inte den personen som brukar ha killar hit och dit, jag har egentligen aldrig haft något seriöst förhållande. Men det är nog bara till att vänta, någon gång så.. Och då skulle det ju vara mysigt att fira alla hjärtans dag, för det är ju riktigt mysigt att ha en dag som är för just förhållande och kärlek, vilket är viktigt ändå.

Min dag har ändå varit helt okej. Julia sov här efter att våra föräldrar hade lite fest igår. Till halv sex. Haha! Men jag, Felicia och Julia kollade på tre filmer. Någon "Vicky, Christina, Barcelona" som var riktigt usel! Eller ja, lite rolig var den och musiken... Hahaha, värsta spansk. (Inte så konstigt eftersom den hette Barcelona men.. xD) och sen kollade vi på "Säg att du älskar mig". Ja, den är hemsk egentligen, men ett bra exempel på verkligheten! Efter det kollade vi på "Prinsen och jag". Men då somnade jag i mitten av den. Jag låt och flätade Julias hår under en av filmerna. Hon hade i dem eftersom jag slog knut på håret, och det var så fint på morgonen sen. Haha! Efter att vi hade ätit frukost så gick vi ut och gick. Det lät också lite roligt, men strunt samma! Vi gick geno Ekparken eller vad det heter. Alltid så fint där. Har aldrig gått där på vintern, men det var ekar fulla med snö och allting. Mysigt!

Eftersom jag har bytt piercing igen, till en rosa när jag skulle bada (Det skrev jag nog) så blev den lite infekterad. Jag tror det berodde p åatt jag pillade lite på den igår och sånt. Jag skulle då byta tillbaka tillläkestaven och så. Men eftersom vi inte hade någon sån sprit hemma, så fick jag tvätta den med tvål och vatten. Lite patetiskt, men jag la den i tvål och papper, som en pappersbit vid handfatet. Mamma trodde ju att det var vanligt papper, så hon spolade ner den. Fatta vad ja blev arg eller! Det var ju inte direkt roligt, även om jag förstår att man inte ser att det låg en piercing i där. Men ändå! Varför skulle det annars ligga en där när mamma visste att jag skulle tvätta den? Nåja, gjort är gjort. Får ha kvar den här i tills vidare...

Nu ska jag gå och mysa med familjen till en film och godis. Chokladpuddig som jag gjorde innan står i kylen och bara väntar på att få tas ut. Mums!
 
Puss och ha en fortsatt trevlig alla ♥ dag!
/Jennifer


Haha, jag vet att jag verkligen gjort världens finaste bild (y) Bästa kvalitén och allt. Haha!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer