Hos Fialia!

Nu sitter jag hemma hos Fia och väntarpå att de ska ätit klart. Vi ska nämligen fota! Ska bli jätteroligt, även om mina poser kommer bli likadana på alla kort. Haha. Men vi får väl se hur det går. Skulle egentligen pkuggat och så idag, men jag gjorde det innanoch både Sabiha och Sofia ska bort sen på träning, så då blir det plugga igen. Biologi och matte. Jag gjorde matte innan, och blev stolt över att jag kalrade det, men vi får väl se hur det går senare.

Nej, nu kommer de snart!

Puss!
/J


Nu blev det denna bilden igen, men nu har den ju faktiskt någonting med inlägget att göra ;)

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer