There's a possibility


En kvist är inte mycket att fånga på bild, jag vet. Men jag gillade ändå färgerna och den lite halvglittrande bokehn i bakgrunden, så det får ni stå ut med.

Idag har hela familjen varit och bowlat och för mig gick det ju.... K A S S T! Haha jag är verkligen så jäkla dålig.. Men Rasmus fick ju lite fusk, för han tränar ju ändå bowling en gång i veckan och allt sånt, men han är faktiskt jätteduktig. Och det var mamma och pappa också, men inte jag. Om jag skulle få över hundra på en serie, ja då skulle jag jubla. Men det var ju kul i alla fall, that's the point. Sen handlade vi, och en sak till mig med (wow alltså!) och ja, inte för att det är någon hemlighet, men vi kan ju se framöver om ni märker något. Blir ju lite mer spännande då, haha!

Ni får ha det grymt!
Och förresten, LOST kunde ju inte ha slutat sämre, fan!!! Får ju vänta ett jävla tag innan jag får se resten, åh. Ni som har sett säsong 5 vet ju själva. Så frustrerande!

sabiha

Säg inte så... :( Jag ser ju fram emot femman.. Om jag får låna den då de vill säga xD

2009-12-31 | 13:13:20
http://sabihaochsofia.blogg.se/
E m m y (Amafäo)

Härliga bilder du tar tjejen :)

2009-12-31 | 14:54:27
http://amafao.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer