MERRY CHRISTMAS!

God jul, Hyvää Joulua, Feliz Navidad, Merry Christmas. Ja, de språken jag kan god jul på i alla fall. Men jag önskar er alla trogna och underbara läsare en himla bra dag och kväll. Själv kommer släkten snart som alltid och vi ska fira jul här. Jag längtar till Kalle Anka och hans vänner tillsammans med julmust och god mat. Skriver väl antagligen ikväll eller imorgon om jag hinner.

Ha det nu bäst!
Puss och kram!

klaudia

god jul sötnos! :))

2009-12-24 | 14:48:41
http://klaudiajasionek.blogg.se/
S A N N A S . R U M

Åh, ja precis. Men det är ändå tråkiga pengar att spara ihop liksom - för man kan ju lägga dem pengarna på så mkt annat. Men det handlar väl mest om vilja (:



Har du fått några fina julklappar då? (:

2009-12-24 | 22:29:58
http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer